dr Arkadiusz Kawa
Jeszcze jakiś czas temu logistyka była częścią życia gospodarczego, zarezerwowaną głównie dla firm, które sprzedawały produkty innym przedsiębiorstwom lub kupowały je od nich. W takim układzie konsumenci nie mieli dużego wpływu na przebieg procesów transportowych, magazynowych czy dystrybucyjnych.
Podejście do logistyki uległo znacznej zmianie w wyniku pojawienia się technologii internetowych w biznesie. Chodzi o dynamiczny rozwój handlu elektronicznego towarami. Internet spowodował likwidację ogniw pośredniczących w łańcuchu dostaw i umożliwił powstanie nowych kanałów sprzedaży i dystrybucji. W momencie pojawienia się sprzedaży przez internet klient stał się integralną częścią procesu logistycznego i często po raz pierwszy miał do czynienia z usługami logistycznymi. Drogę do sklepu zastąpiono dostawą do domu.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.