Patrząc na skalę działalności Kamili Feder i Agaty Nivette oraz listę gwiazd, które regularnie szyją u nich suknie, aż trudno uwierzyć, że marka Laurelle powstała niecałe cztery lata temu. – Miałyśmy dużo szczęścia, ale trzeba też przyznać, że włożyłyśmy w tę firmę bardzo dużo pracy – mówi Kamila Feder, współwłaścicielka Laurelle. Dzięki temu marka w tak krótkim czasie została zauważona i doceniona za granicą. – Najbliższe dwa lata poświęcimy rozbudowie naszej sieci sprzedaży, przede wszystkim w Europie i krajach arabskich. W tym momencie prowadzimy rozmowy z luksusowymi sklepami na całym świecie – mówi Agata Nivette, współwłaścielka i dyrektor kreatywna marki.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.