Jesteś dużą korporacją, która boi się, że jakiś siedemnastolatek siedzący w garażu przejmie jej biznes? Trzymaj rękę na pulsie i w razie czego nie wahaj się wyłożyć trochę gotówki. Tak robią polskie banki wobec szybko rosnących start-upów z branży FinTech (czyli firm działających w finansach i technologiach). Zamiast konkurować, wolą z bliska się przyglądać. I w razie czego wspierać w rozwoju, by w odpowiednim momencie przejąć. „Makcelerator” od mBanku ma zainwestować 50 mln euro, ING Bank Śląski również uruchomił własny akcelerator, mający na celu wdrażanie innowacyjnych pomysłów. Alior Bank stawia na biometrię i rozwój sztucznej inteligencji, a Pekao już w 2016 r. uruchomiło program „Społeczny StartUp”.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.