DŁAWI NAS MITOLOGIA MEDIÓW TOŻSAMOŚCIOWYCH, TYCH, KTÓRE PRZEGLĄDAMY, bo dobrze szczują, a nie dlatego, że poszerzają nam horyzonty. Oczywiście aktywiści mediów tożsamościowych zwykle nie widzą, że ich media są właśnie takie. Co innego Tamci, tak, to oczywiście szczujnia. Dlatego też nie polemizujemy, lecz rozszarpujemy. Nie zmienimy ludzi apelami i połajankami, powie ktoś. Nie? Ruszyła w internecie akcja „Inna historia, taki sam hejt. Złe słowa” – o współczesnych internautach walących na oślep w Żydów. Siłą kampanii jest to, że uwiarygadniają ją wybitni Polacy, których antysemickie pioruny dotykają osobiście. Zastanawiam się, do kogo skierowana jest taka akcja.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.