W 2009 r. Apple reklamował iPhone’a 3G kampanią „jest na to aplikacja”, pokazując ogrom możliwości programów, jakie można było pobrać ze sklepu App Store. Wówczas liczba dostępnych aplikacji wynosiła niespełna 46 tys. Dziś App Store ma w swojej bibliotece blisko 2,5 mln aplikacji i niemal 900 tys. gier. Nieco więcej, bo ponad 2,6 mln aplikacji, znajduje się w Sklepie Play na urządzeniach z Androidem. W zaledwie dekadę rynek aplikacji mobilnych urósł do niewyobrażalnych rozmiarów i wbrew przewidywaniom analityków, którzy co roku wieszczą „koniec ery aplikacji mobilnych”, ten rośnie coraz szybciej. Z danych serwisu Statista wynika, że w 2016 r. globalny rynek aplikacji przyniósł prawie 90 mld dolarów dochodu. Szacuje się, że w 2020 r. dochody z aplikacji mobilnych przekroczą 188 mld dolarów.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.