Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa. Rolą PHH jest zarówno kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak i wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacja działania obiektów.
– Przy wyborze kolejnych inwestycji dokonujemy wnikliwej analizy rynku po to, aby marka mogła się idealnie dopasować do charakteru i potencjału hotelu. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego. – Jako pionierzy otwieraliśmy hotele pod markami: Courtyard by Marriott, Renaissance, Moxy – z portfela Marriott International, a także Hampton by Hilton sieci Hilton. Następna nowa marka, należąca do sieci Best Western, to Vīb. Hotele te odniosły sukces komercyjny i obecnie cieszą się dużą popularnością wśród gości – podkreśla.
Trafna inwestycja
Pierwszym w Polsce hotelem przylotniskowym był Courtyard by Marriott Warsaw Airport, wybudowany przez spółkę w 2003 r. Była to pierwsza franczyza sieci Marriott w Polsce. Wówczas rynek hotelowy w naszym kraju wciąż raczkował i były obawy, czy pieniądze zainwestowane w hotel przy Lotnisku Chopina się zwrócą. Z dzisiejszej perspektywy widać, że to była bardzo trafna inwestycja, ponieważ jest to hotel, który zazwyczaj osiąga najlepszewyniki w Warszawie w segmencie 4i 5-gwiazdkowym. W maju 2019 r. rozpoczęła się modernizacja hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Po czterech miesiącach intensywnej pracy zaprezentowano zupełnie nowe oblicze sal konferencyjnych oraz restauracji Brasserie. Kolejne części hotelu są sukcesywnie poddawane renowacji.
Pozytywne recenzje
Kolejną inwestycją w okolicy Lotniska Chopina był wybudowany w 2013 r. Hampton Warsaw Airport Hotel – następna nowa marka sieci Hilton wprowadzona przez PHH na polski rynek. Bliźniaczy projekt stanął w tym samym roku przy lotnisku w Gdańsku. Warszawski Hampton już pięć razy z rzędu otrzymał certyfikat jakości TripAdvisor. Wyróżnienie „Certificate of Excellence” jest przyznawane obiektom, które regularnie otrzymują dużą liczbę pozytywnych recenzji w serwisie TripAdvisor. Kolejne wyróżnienie zapewniło Hamptonowi miejsce w Galerii Sław TripAdvisor. To tylko dowodzi, że po raz kolejny PHH trafnie zainwestowało w nową markę. W ubiegłym roku Polski Holding Hotelowy ponownie zaufał sieci Marriott Int., wprowadzając jako pierwszy na polski rynek markę Renaissance. Hotel Renaissance Warsaw Airport w ciągu zaledwie roku zbudował sobie silną pozycję na stołecznym rynku – od wielu miesięcy utrzymuje się w pierwszej piątce hoteli w Warszawie na portalu TripAdvisor. Architektonicznie motywem przewodnim w hotelu są polskie wzornictwo z lat 50. i 60. oraz polska szkoła plakatu. Najlepsze oceny goście przyznają jednak personelowi. Warszawski Renaissance jest najlepiej oceniany przez gości sieci Marriott International spośród 35 obiektów tej marki w Europie. W rankingu sporządzonym przez gości Marriott hotel wyprzedza m.in. obiekty tej marki w Paryżu, Londynie czy Barcelonie. Warszawski Renaissance zebrał również wiele nagród. To m.in. Debiut roku 2018, nagroda MP Power Awards 2018 w kategorii MP Power Venue – Biznes czy Hotelarska Inwestycja Roku 2019.
Oferta dla milenialsów
W tym samym roku spółka PHH wprowadziła kolejną nową markę należącą do sieci Marriott – Moxy Katowice Airport. Marka już doczekała się kolejnych obiektów – zarówno w Warszawie, jak i w Poznaniu. Moxy charakteryzuje się niestandardowym wystrojem, są w nim m.in. duże, atrakcyjne przestrzenie wspólne. Koncepcja architektoniczna hotelu Moxy w Pyrzowicach została z entuzjazmem przyjęta przez Marriott International. Obiekt należący do PHH doskonale wpisuje się w charakter Śląska i w lokalizację przy samym lotnisku. T wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia – osób urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 r. To właśnie pokolenie milenialsów w znacznym stopniu kształtuje kierunek podróży służbowych.
Vīb, czyli tętniący życiem
Polski Holding Hotelowy nie zwalnia tempa. W ubiegłym tygodniu ogłosił, że jako pierwszy w Europie wprowadzi na polski rynek markę Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Umowę licencyjną podpisali 3 października br. w Waszyngtonie prezes spółki PHH Gheorghe Marian Cristescu i David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda w Warszawie, których właścicielem jest Polski Holding Nieruchomości.
Vīb to innowacyjna marka hoteli butikowych z segmentu upper-midscale i upscale. Sama nazwa oznacza „tętniący życiem”, dlatego hotele zlokalizowane są w sercach miast na całym świecie i cechują się nowoczesnym designem, sprzyjającym nawiązywaniu kontaktów. Marka koncentruje się na wygodzie, technologii i interakcjach społecznych. Położenie hotelu ma bardzo duże znaczenie dla gości, którym zależy na tym, aby być w samym centrum miasta, w pobliżu najważniejszych centrów biznesowych i atrakcji turystycznych stolicy
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.