1. Utrzymuj kontakt z szefem
Dobre relacje z „górą” to klucz do poznania swoich notowań u pracodawcy. – Jeśli utrzymujemy kontakt z szefem, wiemy, co sądzi o naszej pracy. Jesteśmy zatem w stanie przewidzieć, czy w danym momencie mamy jakiekolwiek szanse na podwyżkę – wyjaśnia Ewa Kawecka, coach i doradca zawodowy. – Nie muszą to być relacje koleżeńskie, chodzi raczej o eksponowanie swojej pracy, informowanie szefa o jej efektach. Nasz przełożony może mieć pod sobą dziesiątki albo i setki pracowników. Ci, którzy są dla niego niemal anonimowi, z reguły znajdują się na końcu kolejki do awansu.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.