Dowody
Tuż po objęciu MSWiA Janusz Kaczmarek wstrzymał niemal gotową kampanię telewizyjną zachęcającą Polaków do wymiany dowodów osobistych – dowiedział się „Wprost". Kampania została zablokowana, bo nie występował w niej Kaczmarek. – Usłyszałem, że cała akcja musi mieć twarz ministra. W ten sposób zmarnowano kilka miesięcy. Efekt? Dzisiejszy paraliż urzędów gminnych i gigantyczne kolejki – powiedział „Wprost" Piotr Piętak, wiceminister spraw wewnętrznych i administracji. Z powodu wstrzymania kampanii Piętak chciał się
w czerwcu podać do dymisji, ale wycofał rezygnację na prośbę szefa resortu. Spoty z Januszem Kaczmarkiem ostatecznie ruszyły, jednak wkrótce je wycofano w związku z dymisją ministra. Jak ustaliśmy, w ciągu dwóch tygodni w TVP pojawi się nowa wersja reklamy. (DK)
w czerwcu podać do dymisji, ale wycofał rezygnację na prośbę szefa resortu. Spoty z Januszem Kaczmarkiem ostatecznie ruszyły, jednak wkrótce je wycofano w związku z dymisją ministra. Jak ustaliśmy, w ciągu dwóch tygodni w TVP pojawi się nowa wersja reklamy. (DK)
Więcej możesz przeczytać w 35/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.