OD HITU DO KITU
NLP to skrót od programowania neurolingwistycznego, metody polegającej na założeniu, że myśli, emocje i zachowania są wynikiem wypracowanych przez lata przyzwyczajeń. Techniki NLP są dziś coraz częściej wykorzystywane podczas negocjacji w biznesie jako techniki perswazji czy motywacji. Jedni uważają, że to kolejna bzdurna teoria, inni – że to prawdziwa zmiana sposobu myślenia o działaniu ludzkiego mózgu. „Aby zmienić to, co chcemy, musimy zmienić sposób, w jaki jesteśmy zaprojektowani do zmian"– piszą Steve Andreas i Charles Faulkner w książce „NLP. Nowa technika osiągania sukcesów". Warto się zapoznać z ich alternatywną psychologią, wykorzystać niektóre techniki i być może poczuć się najlepszym.
Więcej możesz przeczytać w 35/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.