Wojownik, który uderzeniem pięści wyczarowuje stadion na euro, albo polski rycerz stający przeciw krzyżackiemu Mordorowi – Tomasz Bagiński chce nas porywać do patriotycznych uniesień. Twórca animacji rzeczywiście zjednoczył rodaków. Zgodnie krytykują jego najnowszy spot.
Film promujący Euro 2012; spoty z okazji rocznicy bitwy pod Grunwaldem, ośmiominutowa „Animowana historia Polski" na Expo 2010 w Szanghaju. Współpraca przy „Mieście ruin” rekonstruującym zburzoną po powstaniu Warszawę oraz przy przenosinach Matejkowskiej „Bitwy pod Grunwaldem” w trójwymiar. Filmowa oprawa dla „Siedmiu bram Jerozolimy” Pendereckiego pokazywanych na targach MIDEM w Cannes. Jeżeli dodamy do tego fakt, że właśnie jego filmy („Katedra” i „Animowana historia Polski”) dostał w prezencie od polskiego rządu prezydent USA Barack Obama, stanie się jasne, że Tomasz Bagiński stał się jednoosobową instytucją odpowiedzialną za wizerunek Polski na świecie.
Więcej możesz przeczytać w 28/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.