Dobrze jest zainwestować w sportowca, który wygrywa na arenach międzynarodowych. Jednak zdecydowanie najlepiej zainwestować w popularny sport drużynowy, w którym Polska odnosi sukcesy. Strategia PKN Orlen zakłada sponsorowanie dyscyplin i wydarzeń wyzwalających najwyższy poziom emocji. Jak ulał do tego opisu pasuje siatkówka. Nasi siatkarze (wicemistrzostwo świata, mistrzostwo Europy, zwycięstwo w Lidze Światowej), i siatkarki (dwukrotne mistrzostwo Europy, brązowy medal) odnoszą sukcesy oraz są w stanie wygrywać z najlepszymi na świecie. Na dodatek siatkówka jest dyscypliną elegancką, pozytywnie kojarzoną, ze świetną atmosferą na meczach klubowych i reprezentacji. Tu też długoletni związek polskiej siatkówki i sponsorującego ją Plusa (od 1998 r.) przyniósł spore korzyści obu stronom. Plus stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, odsetek osób kojarzących firmę ze sponsorowanym sportem jest najwyższy w Polsce, natomiast siatkówka uzyskała stabilizację finansową.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.