Chcemy kupować szybko, blisko domu lub pracy, a jeśli przy okazji załatwimy kilka spraw, to zaoszczędzony czas możemy poświęcić rodzinie lub własnym pasjom. Jesteśmy też coraz bardziej wymagający i jakość sklepów oraz kupowanych produktów mają dla nas większe znaczenie niż kilka lat temu. Coraz częściej szukamy produktów zdrowych i ułatwiających nam przygotowanie codziennych posiłków. Taki model polskiego nabywcy wymusza na handlowcach duże zmiany. Powoduje to m.in. wzrost popularności formatu sklepów określanego jako „convenience”, czyli małych i wygodnych punktów, otwartych w dogodnych godzinach i zlokalizowanych blisko domu czy pracy. Liderem formatu convenience w Polsce jest sieć sklepów Żabka, która podążając za trendami konsumenckimi i chcąc jak najlepiej zaspokoić potrzeby klientów, zmienia właśnie swoje sklepy. Zmiany te postrzegane są przez wielu odbiorców jako wprowadzenie nowej jakości do polskiego handlu spożywczego.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.