1 euro Nicolasowi Sarkozy’emu i 60 tys. euro jego żonie Carli Bruni – takie odszkodowania zapłacą linie lotnicze Ryanair. Przewoźnik wykorzystał w kampanii reklamowej wizerunek prezydenckiej pary bez jej zgody. Reklama przedstawiała Sarkozy’ego i Bruni, nad której głową widniało hasło: „Z Ryanair cała rodzina będzie mogła przylecieć na mój ślub". Wyrok potwierdził skuteczność taktyki przewoźnika. Za niewielką kwotę (Michaił Gorbaczow dziesięć lat temu za udział w reklamie Pizzy Hut dostał milion dolarów) Ryanair był reklamowany wizerunkiem najgorętszej pary ostatnich miesięcy.
Więcej możesz przeczytać w 7/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.