W TVP sukces mierzy się tylko przez medialny oddźwięk
Publiczna Dwójka kompromituje się, zarzucając TVN nieuczciwą walkę o głosy internautów w plebiscycie Telekamer. Wojciech Pawlak, szef TVP 2, uważa, że dużą liczbę głosów ta stacja zawdzięcza portalowi Onet.pl – oba media mają wspólnego właściciela, koncern ITI. Grozi, że jeśli organizatorzy nie zlikwidują możliwości głosowania przez Internet, TVP 2 zbojkotuje kolejne Telekamery.
Zarzut jest kuriozalny, bo głosowanie odbywa się wyłącznie na stronie Telekamer, a Onet nie ma z tym nic wspólnego. Widać, że przez Pawlaka przemawia urażona duma. TVP zdobyła zaledwie dwie statuetki, a TVN aż pięć. Ale kierownictwo TVP 2 powinno z pokorą złożyć gratulacje zwycięzcom, a samemu się pochwalić innymi sukcesami. Na przykład tym, że na liście 20 programów najliczniej oglądanych w 2007 r. aż 18 to produkcje TVP.
Zachowanie Pawlaka świetnie pokazuje sposób myślenia ludzi w TVP. Tam sukces mierzy się tylko przez medialny oddźwięk, zapomina się o innych formach uznania. Ale w ten sposób wyszedł z tego magiel. Pawlak zachował się jak drobnomieszczanki, które u fryzjera komentują sukcesy innych. To budzi niesmak i zdziwienie. Takie zachowanie nie przystoi szefowi w publicznej stacji.
Zarzut jest kuriozalny, bo głosowanie odbywa się wyłącznie na stronie Telekamer, a Onet nie ma z tym nic wspólnego. Widać, że przez Pawlaka przemawia urażona duma. TVP zdobyła zaledwie dwie statuetki, a TVN aż pięć. Ale kierownictwo TVP 2 powinno z pokorą złożyć gratulacje zwycięzcom, a samemu się pochwalić innymi sukcesami. Na przykład tym, że na liście 20 programów najliczniej oglądanych w 2007 r. aż 18 to produkcje TVP.
Zachowanie Pawlaka świetnie pokazuje sposób myślenia ludzi w TVP. Tam sukces mierzy się tylko przez medialny oddźwięk, zapomina się o innych formach uznania. Ale w ten sposób wyszedł z tego magiel. Pawlak zachował się jak drobnomieszczanki, które u fryzjera komentują sukcesy innych. To budzi niesmak i zdziwienie. Takie zachowanie nie przystoi szefowi w publicznej stacji.
Więcej możesz przeczytać w 7/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.