Dostęp do dodatkowych treści, m.in. artykułów oraz gier i łamigłówek w trójwymiarowej odsłonie. Wystarczy na tablecie czy smartfonie zainstalować bezpłatną aplikację „Brawo Bank AR”.
Coraz częściej dostrzegamy potrzebę edukacji ekonomicznej dzieci. Do tego niezbędna jest fachowa wiedza i profesjonalne narzędzia. Liderem nowoczesnej edukacji finansowej najmłodszych jest PKO Bank Polski, który do tego celu wykorzystuje skuteczną metodologię i innowacyjne produkty. Teraz dołącza do nich także „Brawo Bank AR” – nowatorska aplikacja w technologii rozszerzonej rzeczywistości (ang. augmented reality – AR). PKO Bank Polski jest jednym z nielicznych banków w kraju, które od lat prowadzą edukację finansową dla najmłodszych w wieku 5-13 lat, zarówno poprzez kompleksowe produkty, na przykład PKO Junior czy Szkolne Kasy Oszczędności, nowoczesne narzędzia, jak też aktywne działania komunikacyjne.
Więcej niż rzeczywistość
Aby przybliżyć dzieciom świat finansów już od najmłodszych lat, bank wydaje kwartalnik „Brawo Bank” dostępny na rynku w trzech wersjach: papierowej, elektronicznej oraz mobilnej. Realizując ideę „uczyć, bawiąc”, bogato ilustrowana publikacja zawiera nie tylko opis przygód bohaterów (rodzeństwa Kasi i Kuby), gry oraz zabawy, lecz także materiały edukacyjne oraz interaktywne czy też stymulujące aktywność konkursy. Dzięki możliwościom, które daje dziś technologia rozszerzonej rzeczywistości, czytelnicy „Brawo Banku” zyskują
Dzięki edukacji finansowej dzieci łatwiej i rozsądniej będą mogły podejmować dobre decyzje, np. w kwestii zarządzania kieszonkowym. W edukacji, nie tylko ekonomicznej, kluczowe jest dostosowanie treści i formy do potrzeb dzieci. Dotyczy to też wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Dwa wymiary edukacji
Rozszerzona rzeczywistość to system, za pomocą którego łączą się dwa wymiary – rzeczywisty i wirtualny. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu, np. w branżach szkoleniowej, medycznej czy lotniczej. Coraz częściej tę technologię stosuje się również w edukacji jako element wielu kursów. Technologia AR staje się coraz bardziej popularna, choćby dzięki modnej ostatnio grze „Pokemon Go”. To swego rodzaju nakładka na rzeczywistość, która może mieć zastosowanie zarówno rozrywkowe, jak i praktyczne. Łącząc wymiary realny z wirtualnym, rozszerzona rzeczywistość tworzy nową jakość w interaktywnym czasie. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu, np. w branży medycznej, turystycznej czy lotniczej. Coraz częściej jest stosowana w edukacji jako element wielu kursów. Aplikacja „Brawo Bank AR” to właśnie element nowoczesnej edukacji ekonomicznej dzieci.
Junior ma trzy lata
Jednym z przykładów skuteczności działań edukacyjnych PKO Banku Polskiego jest liczba prowadzonych rachunków dla najmłodszych – blisko 250 tys. PKO Kont Dziecka w ramach oferty PKO Junior adresowanej do młodych klientów do 13. roku życia. PKO Junior to nie tylko oferta bankowa przygotowana specjalnie dla dzieci, ale także praktyczne narzędzia przydatne w nauce zarządzania budżetem, oszczędzania czy płatności. Ofertę PKO Junior tworzą m.in. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy PKO Konto Dziecka, serwis internetowy Junior.pkobp.pl oraz nowość – aplikacja mobilna na smartfony (Android, iOS, Windows Phone).
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.