TEATR
Mało rewolucyjnie o rewolucji
To miała być opowieść o kondycji aktorów jako „ostatnich rzemieślników” i – szerzej – o budowaniu świata, w którym osoby z niepełnosprawnościami egzystują na różnych prawach. Pomysł inscenizacyjny nie dziwi, gdy zdamy sobie sprawę, że autorka przedstawienia to twórczyni warszawskiego Teatru 21, który stawia na pracę z niepełnosprawnymi – zresztą często udaną. Ale tym razem pomysł reżyserski się nie udał.
Więcej możesz przeczytać w 14/2017 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.