Na warszawskim Lotnisku Chopina trwa ankieta. Między pasażerami czekającymi na samolot krążą elegancko ubrani panowie z tabletami w dłoniach. „Jak podoba się państwu oferta gastronomiczna na naszym lotnisku?”, „Co kupili państwo w naszych sklepach przed odlotem?”, „Ile wydali państwo pieniędzy?”, „Jakie są pana/pani miesięczne zarobki?”, „Czy chcieliby państwo kupować na lotnisku, a my zakupy dostarczylibyśmy pod państwa dom?”. Ankieterzy nieprzypadkowo zadają te pytania akurat teraz. Po wielu miesiącach bojów zakończyła się właśnie wojna o wynajem powierzchni handlowej na Lotnisku Chopina. To prawdziwa perełka na polskim rynku. Tylko do sierpnia tego roku warszawskie lotnisko obsłużyło prawie 12 mln pasażerów.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.