Kluczowym elementem sukcesu są kontakt i relacje z ludźmi – klientami czy zespołem. Udane, dobrze rozegrane spotkania dają szansę pozyskania kontrahentów, rozwoju projektów, służą pogłębieniu relacji i poprawie wizerunku firmy. Rynek spotkań biznesowych stał się w ostatnich latach bardzo rozbudowany, co nie uszło uwadze operatorowi PGE Narodowego – największej areny wielofunkcyjnej w Polsce. Ze statystyk prowadzonych przez spółkę zarządzającą PGE Narodowym wynika, że coraz więcej firm decyduje się na organizację konferencji, spotkań biznesowych i integracyjnych, a także na udział w targach w Biało-Czerwonej Twierdzy.
Tym, co wpływa na decyzje organizatorów i staje się najważniejszym kryterium wyboru miejsca, jest przede wszystkim potencjał areny i jej atmosfera. Stworzenie odpowiednich warunków dopasowanych do charakteru spotkania, możliwości firmy i tematyki eventu jest możliwe dzięki wielu dostępnym przestrzeniom. – Atmosfera sukcesów sportowych, koncertów gwiazd światowego formatu i spektakularnych widowisk jest idealnym tłem do np. do podsumowania mijającego roku w organizacji – mówi Monika Borzdyńska, dyrektor ds. Komunikacji, Promocji i Marketingu PGE Narodowego. – W Sali Rzym, mieszczącej się na poziomie drugim obiektu, można zorganizować świąteczną kolację przy nastrojowej muzyce nawet dla 240 osób. W Loży Platynowej, najbardziej prestiżowej z wyjątkowym widokiem na płytę PGE Narodowego, w wigilii lub innym wyjątkowym spotkaniu w ustawieniu bankietowym może wziąć udział nawet 100 osób.
Mamy również loże mniejsze, kameralne do 12 osób, a także przestrzeń La Cantine, która na takim świątecznym spotkaniu pomieści nawet 300 osób i pozwoli jednocześnie na taneczną zabawę z płytą areny w tle – dodaje. Podstawą sukcesu PGE Narodowego, jak twierdzi Monika Borzdyńska, jest mądre kierowanie areną oraz baczne obserwowanie nie tylko swojego obiektu, lecz także obiektów konkurencyjnych w kraju i na świecie. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu PGE Narodowy jest rentownym, samowystarczalnym organizmem i tętni życiem przez cały rok. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i możliwościom firm, przygotowano wiele ofert dla klientów biznesowych, w tym ofertę First Minute, czyli 20-procentową zniżkę na wynajem powierzchni dla imprez organizowanych do 15 marca 2020 r.
Obiekt udostępnił długoterminowy najem lóż VIP, który pozwala zamienić lożę w niecodzienną przestrzeń dla firmy, dostępną 24 h na dobę, 365 dni w roku. Umożliwia dowolną aranżację oraz organizację spotkań biznesowych, zebrań kadry zarządzającej, prezentacji produktów czy kolacji biznesowej. – O PGE Narodowym możemy mówić jak o biznesie, ponieważ każda działalność przynosząca zyski to biznes, ale ważniejsze w mojej ocenie jest mówienie, że PGE Narodowy jest szansą dla biznesu – mówi Alicja Omięcka, prezes operatora PGE Narodowego. – Stwarzamy idealne warunki do organizacji eventów, od małych firmowych, przez średniego typu konferencje, kongresy, po wielkie gale, fora i targi, nie wspominając już o największych jak szczyt NATO. Klienci wracają do nas sami, ponieważ czują wartość, jaką od nas dostają – dodaje prezes operatora PGE Narodowego. Marka PGE Narodowy w krótkim czasie stała się jedną z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych w Polsce.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.