Jubileuszowy kalendarz „Wprost"
Doczęści egzemplarzy naszego jubileuszowego kalendarza z ilustracjami Rafała Olbińskiego, który dołączyliśmy do poprzedniego wydania „Wprost", wkradł się chochlik drukarski. Błędnie zostało wydrukowane kalendarium kwietniowe. W pierwszym numerze „Wprost” (w sprzedaży od 27 grudnia) znajdą Państwo naklejkę z prawidłowym kalendarium z kwietnia. Naklejki będą również do odbioru w redakcji „Wprost”, zainteresowanym możemy je także przesłać pocztą. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o telefon pod nr: (022) 606 03 04, e-mail na adres k.klosiewicz@wprost.pl lub Gadu‑Gadu nr 1674589. Wszystkich Czytelników, którzy kupili kalendarz z błędem drukarskim, serdecznie przepraszamy.
REDAKCJA
Gazowanie gospodarki
Z uwagą przeczytałem tekst „Gazowanie gospodarki" (nr 48). Gratuluję autorom dogłębności analizy. Prezentuję ten pogląd od początku jego powstania. Artykuł upowszechnię wśród studentów i współpracowników.
prof. dr hab. inż. EDWARD DRESZCZYK
kierownik Zakładu Eksploatacji Systemów Technicznych, przewodniczący Rady Naukowej ds. energii odnawialnej w Ostoi, AR Szczecin
Czarna skrzynka pocztowa
Wzwiązku z artykułem „Czarna skrzynka pocztowa" (nr 46) informuję, iż w materiale zawarto nieprawdziwe dane dotyczące przychodów i zysków Poczty Polskiej. W ostatnich latach przychody Poczty Polskiej wzrastają z roku na rok, a zysk netto rósł włącznie do 2005 r. W 2004 r. przedsiębiorstwo osiągnęło 6 153 305 tys. zł przychodów i 102 409 tys. zł zysku netto. W roku 2005 odpowiednio: 6 210 173 tys. i 200 449 tys., a w 2006 – 6 383 918 tys. i 123 702 tys. Wyjaśniam także, iż – wbrew temu, co napisano – reklamacji podlegają wszystkie przesyłki rejestrowane, czyli listy polecone, przekazy pocztowe i paczki.
RADOSŁAW KAZIMIERSKI,
rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Doczęści egzemplarzy naszego jubileuszowego kalendarza z ilustracjami Rafała Olbińskiego, który dołączyliśmy do poprzedniego wydania „Wprost", wkradł się chochlik drukarski. Błędnie zostało wydrukowane kalendarium kwietniowe. W pierwszym numerze „Wprost” (w sprzedaży od 27 grudnia) znajdą Państwo naklejkę z prawidłowym kalendarium z kwietnia. Naklejki będą również do odbioru w redakcji „Wprost”, zainteresowanym możemy je także przesłać pocztą. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o telefon pod nr: (022) 606 03 04, e-mail na adres k.klosiewicz@wprost.pl lub Gadu‑Gadu nr 1674589. Wszystkich Czytelników, którzy kupili kalendarz z błędem drukarskim, serdecznie przepraszamy.
REDAKCJA
Gazowanie gospodarki
Z uwagą przeczytałem tekst „Gazowanie gospodarki" (nr 48). Gratuluję autorom dogłębności analizy. Prezentuję ten pogląd od początku jego powstania. Artykuł upowszechnię wśród studentów i współpracowników.
prof. dr hab. inż. EDWARD DRESZCZYK
kierownik Zakładu Eksploatacji Systemów Technicznych, przewodniczący Rady Naukowej ds. energii odnawialnej w Ostoi, AR Szczecin
Czarna skrzynka pocztowa
Wzwiązku z artykułem „Czarna skrzynka pocztowa" (nr 46) informuję, iż w materiale zawarto nieprawdziwe dane dotyczące przychodów i zysków Poczty Polskiej. W ostatnich latach przychody Poczty Polskiej wzrastają z roku na rok, a zysk netto rósł włącznie do 2005 r. W 2004 r. przedsiębiorstwo osiągnęło 6 153 305 tys. zł przychodów i 102 409 tys. zł zysku netto. W roku 2005 odpowiednio: 6 210 173 tys. i 200 449 tys., a w 2006 – 6 383 918 tys. i 123 702 tys. Wyjaśniam także, iż – wbrew temu, co napisano – reklamacji podlegają wszystkie przesyłki rejestrowane, czyli listy polecone, przekazy pocztowe i paczki.
RADOSŁAW KAZIMIERSKI,
rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Więcej możesz przeczytać w 51/52/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.