Recenzja
Za 2-3 lata nikogo nie będzie dziwił adres bloga umieszczony na firmowej wizytówce. Dla firm blog stał się bowiem tym, czym kiedyś była strona internetowa – niezbędnym narzędziem w prowadzeniu biznesu. Jak za pomocą bloga zwiększyć sprzedaż, zbudować markę i osiągnąć sukces – radzi Jeremy Wright w książce „Blogowanie w biznesie". Oprócz gotowych recept, jak odmienić firmę za pomocą bloga, autor podaje przykłady korporacji, które to uczyniły. Boeing wykorzystywał bloga, by poznać opinie klientów, kiedy budował samolot 787 Dreamliner. Microsoft wprowadza zmiany w aplikacjach tylko po konsultacjach z blogerami. Wewnętrzne blogi Disney Chanel usprawniły komunikację w firmie. Już 70 proc. firm komunikuje się z klientami tym
kanałem. (maz)
Za 2-3 lata nikogo nie będzie dziwił adres bloga umieszczony na firmowej wizytówce. Dla firm blog stał się bowiem tym, czym kiedyś była strona internetowa – niezbędnym narzędziem w prowadzeniu biznesu. Jak za pomocą bloga zwiększyć sprzedaż, zbudować markę i osiągnąć sukces – radzi Jeremy Wright w książce „Blogowanie w biznesie". Oprócz gotowych recept, jak odmienić firmę za pomocą bloga, autor podaje przykłady korporacji, które to uczyniły. Boeing wykorzystywał bloga, by poznać opinie klientów, kiedy budował samolot 787 Dreamliner. Microsoft wprowadza zmiany w aplikacjach tylko po konsultacjach z blogerami. Wewnętrzne blogi Disney Chanel usprawniły komunikację w firmie. Już 70 proc. firm komunikuje się z klientami tym
kanałem. (maz)
Więcej możesz przeczytać w 1/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.