Nasze banki i towarzystwa ubezpieczeniowe nie najlepiej sobie radzą w sytuacjach niespodziewanych napięć i ataków ze strony klientów. Wpadki potęgują społeczne emocje. Zwłaszcza że od instytucji finansowych oczekuje się często więcej niż od innych firm.
"Ważne, że zarząd PZU podwyższył sobie pensje. I to kilkunastokrotnie... Omijać tę złodziejską firmę!" – radzi „lignin" na forum Gazeta.pl.
„Mam do odnowienia polisę na dom i na auto, w przyszłym na łódkę. Już wiem, gdzie nie ubezpieczę... Zastanawiam się, czy firma mojego ojca musi się ubezpieczać w PZU. Chyba pora z kimś tam pogadać o sensie korzystania z usług „ubezpieczeniowych" PZU – utyskuje „VIP" na Forum_żeglarskim. To tylko łagodniejsze opinie – reakcje ludzi po odmowie wypłaty odszkodowania armatorowi żaglowca „ Fryderyk Chopin” w końcu zeszłego roku. Ta sprawa nadal wzbudza emocje.
Więcej możesz przeczytać w 8/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.