Co powiesz swojemu dziecku, kiedy zapyta, dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?” – to pytanie od kilku tygodni jest zadawane w najważniejszych stacjach telewizyjnych. 14-sekundowy film reklamowy, który zachęca do inwestowania w Polsce Wschodniej, dotarł nie tylko do polskich telewidzów. Reklamówkę widzieli też Niemcy, Amerykanie, a nawet Japończycy. Spot robi prawdziwą furorę na całym świecie, a urzędników Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych bolą już ręce od odbierania kolejnych telefonów. Z propozycjami przyjazdów firm ze wschodu Polski na targi dzwonią organizatorzy największych spotkań biznesowych z całego świata.
Ta krótka reklamówka to zaledwie mała część wielkiej kampanii promującej wschód Polski. Na ten cel PAIiIZ ma do wydania 86 mln zł z Unii Europejskiej. A inwestorów jest do czego przyciągać, bo już od kilku lat pięć wschodnich województw kraju inwestuje unijne pieniądze w nową infrastrukturę drogową, budowę specjalnych stref ekonomicznych i ośrodków naukowych.
Rynek wschodzący
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.