40 mln zł łącznej kary dla Pol komtelu (marka Plus) i Cyfrowego Polsatu, blisko 30 mln zł dla Orange Polska – do tego nakaz oddania pieniędzy klientom, 15 mln zł dla T-Mobile, 2 mln zł dla Polskiej Grupy Telekomunikacyjnej i nakaz rekompensaty dla klientów Vectry – Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji rozpoczął rok mocnym uderzeniem. W ubiegłym tygodniu przekonał się o tym największy gracz na rynku, Orange, który według urzędu bezprawnie przedłużał klientom umowy o świadczenie usług stacjonarnych – bez ich wyraźnej zgody. W efekcie wiele osób, które przegapiły termin, gdy kończyła im się umowa, nie mogło jej wypowiedzieć, nie narażając się na karę. Polkomtel i Cyfrowy Polsat otrzymały karę za wprowadzanie w błąd w kampaniach reklamowych oferty smartDOM i Power LTE, bo zdaniem urzędników faktyczne warunki usług „wyraźnie odbiegały” (czyli były gorsze) od przekazów marketingowych.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.