Według gości Poranka z Finansami – uczestników debaty „Produkty i usługi wspierające prowadzenie firmy” – takie produkty powinny być proste i łatwe do pozyskania, gdyż tego oczekują klienci. Zależy im na jak najszybszej finalizacji procesu kredytowego czy też zawarcia umowy o świadczenie usług. – Jesteśmy cały czas w kontakcie z klientem. Proponujemy rozwiązania ergonomiczne i elastyczne – mówił Łukasz Rumowski, dyrektor rozwoju produktu w firmie Arcus SA. W pierwszych latach działalności kluczowe dla przedsiębiorcy jest zdobycie środków na jej rozwój. – Dlatego tak ważne jest, by wsłuchiwać się w potrzeby klientów i odpowiednio dopasować dla nich ofertę. 90 proc. klientów firm leasingowych jest z nich zadowolonych. Ten wynik cieszy, ale także zobowiązuje – mówił Krzysztof Kozak, dyrektor rynków i sektorów BZ WBK Leasing. Łatwość pozyskania produktu czy usługi oraz ich kompleksowość generuje znaczne oszczędności. – Zwalniamy klienta z obowiązku finansowania sprzętu, dostarczamy materiały eksploatacyjne, zapewniamy ciągłość obiegu dokumentów – mówił Łukasz Rumowski. – Dzięki temu oszczędza czas i pieniądze.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.