Witold Blady
także system Dynamic Light Assist, który doświetla zakręty na podstawie danych z nawigacji. Lane Assist nie tylko ostrzega przed nieplanowanym zjechaniem z pasa ruchu, lecz także samoczynnie utrzymuje na nim pojazd, a Front Assist zadba o to, by nie doszło do kolizji w ruchu miejskim. Side Assist ostrzega przed pojazdami w martwym polu lusterek, a dodatkowo – w połączeniu z Lane Assist – samoczynnie skieruje auto z powrotem na właściwy pas. Ma on także dodatkową funkcję – podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego ostrzeże przed nadjeżdżającymi, niewidocznymi dla kierowcy pojazdami. Aktywny tempomat ACC utrzymuje stałą prędkość, a także zwolni w razie potrzeby (gdy na pasie znajdzie się jadący wolniej samochód) i przyspieszy do zadanej prędkości po wyprzedzeniu go. Jednak znacznie ciekawszą funkcją systemu ACC jest automatyczne zwalnianie i przyspieszanie stosownie do ograniczeń prędkości na danym odcinku. Co ważne, system widzi ostre zakręty i ostrzeże kierowcę stosownym komunikatem, a gdy ten nie zareaguje – samoczynnie zmniejszy prędkość.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.