Rada 1: Wybierz temat
Przede wszystkim poznaj branżę, zrób rekonesans, sprawdź, jakich blogów na rynku jest najwięcej. I jeśli uznasz, że chcesz powielić wyeksploatowany w blogosferze temat, musisz być przekonany, że masz w danej sprawie sporo do napisania. Od razu zdefiniuj rodzaj swojej działalności. Odpowiedz na pytanie, czy zależy ci na tym, by stworzyć markę osobistą, być twarzą przedsięwzięcia i – zyskując na popularności, czasem kosztem prywatności – stać się blogującym celebrytą? Czy może marzy ci się blog przypominający portal, w którym chcesz się zajmować konkretną tematyką, np. tylko recenzjami aplikacji na smartfony, kosmetyków czy win.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.