Każda kampania wyborcza to festiwal gadających głów. Nikt normalny nie będzie przecież śledził wszystkich partyjnych spotów, konferencji i kontrkonferencji. Lekkostrawną pigułkę przygotują nam z tego tzw. komentatorzy. Ile są warte ich opinie? Kto ma największe wzięcie na tym rynku?
– Ławka politologów jest krótka, a w dodatku nie działają oni jeszcze tak profesjonalnie jak na przykład ich koledzy w USA. Dlatego, kiedy widzę jakąś ciekawą analizę nieznanego eksperta, zawsze staram się go sprawdzić – mówi Bogdan Rymanowski, dziennikarz TVN24. To jednak rzadkość, bo dziennikarze, szczególnie radiowi i telewizyjni, starają się raczej korzystać ze sprawdzonych nazwisk. – Korzystam z kilku wypróbowanych ekspertów, bo mam pewność, że zawsze będą przygotowani – mówi Igor Janke, publicysta „Rzeczpospolitej", który prowadzi też „Poranek radia Tok FM" oraz „Wydarzenia dnia” w TV Puls.
Więcej możesz przeczytać w 19/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.