Media uwielbiają rankingi. Wybór najpiękniejszych biustów, najseksowniejszych aktorów, najładniejszych nóg. Życie współczesnego człowieka poddane jest ciągłej rywalizacji, więc nikogo nie dziwi, że życie znanych osób, o których piszą gazety, przekształca się w jeden wielki konkurs piękności. To wyścig na miny, stroje i pupy, ale także na skandale, zboczenia, kretyńskie wypowiedzi czy dziwactwa.
Nie tylko tandetny świat upudrowanej rozrywki nie jest w stanie funkcjonować bez ciągłych rankingów. Politycy, czyli ludzie, którzy wydają nasze pieniądze, są wręcz od notowań i konkursów uzależnieni. Badania popularności nie dają zasnąć liderom i strategom partii. Znana z bajki historyjka o lustereczku, które miało powiedzieć, kto jest najpiękniejszy na świecie, stała się od pewnego czasu elementem programu każdego nowoczesnego ugrupowania politycznego.
Więcej możesz przeczytać w 36/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.