Sprzedaż nowych aut w Polsce bije rekordy. W 2018 r. zarejestrowano ponad 600 tys. nowych aut, z czego trzy czwarte trafiły do przedsiębiorców – wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. To był kolejny rok wzrostów, także dla marki Škoda, która będąc od dekady liderem polskiego rynku nowych aut, sprzedała w ubiegłym roku prawie 70 tys. samochodów. Na tak dobry wynik miała wpływ zarówno nowa odsłona ulubionej nad Wisłą Fabii, jak i wzmocnienie pozycji modeli z segmentu SUV: Kodiaq RS i Karoq Scout. W 2018 r. Škoda zaprezentowała też nowy samochód kompaktowy – model Scala. Inżynierowie tej marki pracują nad elektryfikacją, czego pierwsze efekty zobaczymy już w tym roku na przykładzie pierwszego modelu z napędem hybrydowym typu plug-in.
Klikasz i masz škodę
Stworzenie gamy aut odpowiadających potrzebom klientów to jednak za mało, aby odnieść rynkowy sukces. Kluczem do niego jest podążanie za klientem, jego potrzebami. Dlatego Škoda, najpopularniejsza w Polsce marka samochodów, pod adresem Sklep.skoda-auto.pl umożliwiła zakup swoich aut w leasingu konsumenckim Škoda Leasing Niskich Rat. Polacy chcą bowiem jeździć nowoczesnymi i bezpiecznymi autami, płacąc za to niskie raty. – „Škoda zadebiutowała na rynku nowoczesnym rozwiązaniem, po które nie sięgnął wcześniej nikt inny. Platforma jest bardzo intuicyjna i stanowi doskonałe rozwiązanie zwłaszcza dla tych klientów, którzy bardzo cenią sobie swój czas” – mówi Michał Dyc, dyrektor sprzedaży detalicznej Volkswagen Financial Services. Platforma pozwala klientom marki dokonywać wyboru samochodu szybko i w komfortowych warunkach, bez wychodzenia z domu. Cały proces, począwszy od wyboru modelu samochodu, a kończąc na uzyskaniu zgody na leasing, odbywa się online. Pierwsza wizyta w salonie Škody może nastąpić dopiero przy odbiorze samochodu. Oferta jest prze znaczona zarówno dla osób prowadzących działalność gospodarczą, jak i klientów indywidualnych. Przykładowa miesięczna rata dla nowej Fabii o wartości 44,3 tys. zł brutto w leasingu na trzy lata i rocznym limicie do 20 tys. km bez początkowej wpłaty własnej wynosi 612 zł netto w przypadku firmy i 686 zł brutto w przypadku klientów prywatnych.
Nie tylko niskie raty
Leasing, zarówno dla firm, jak i konsumencki, to możliwość posiadania auta przy małych wydatkach.
– „Zarówno w leasingu, jak i kredycie z rynkową wartością końcową klienci co miesiąc spłacają w ratach tylko zakładaną utratę wartości samochodu w okresie umowy, a nie jego całą wartość” – mówi Michał Dyc z Volkswagen Financial Services. I dodaje: – Na koniec umowy można oddać pojazd i od razu wybrać nowy model. Leasing to także dodatkowe opcje w cenie i usługi dodatkowe, takie jak pakiety serwisowe, przedłużona gwarancja czy możliwość niższych kosztów ubezpieczenia.
Marta SzumaArchiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.