Pierwsze seryjne modele elektryczne, nowe standardy bezpieczeństwa i kontynuacja mody na oszczędzanie – taki, w dużym skrócie, będzie rok 2010 w motoryzacji. Na rynku pojawi się około 50 nowych modeli aut. Podpowiadamy, na które z nich warto poczekać, a po których nie należy się spodziewać zbyt wiele. Wyjaśniamy też, dlaczego nie warto ufać plebiscytom na samochód roku.
Każdy tygodnik, miesięcznik, kwartalnik i portal motoryzacyjny w naszym kraju co roku urządza wybory samochodu roku. Oczywiście każdy z tych konkursów jest „największy", „najbardziej obiektywny” i „najbardziej prestiżowy”. Co ciekawe, w każdym z nich wygrywa… zupełnie inny samochód (choć organizowane są mniej więcej w tym samym czasie). I tak gdy czytelnicy pisma „X” wybierają Forda, to czytelnicy pisma „Y” – Fiata, a ci z gazety „Z” zdecydowanie opowiadają się za Oplem. Teorie są dwie – albo fani motoryzacji nie mogą się zdecydować, co ich kręci, albo ktoś kręci nimi. Ewentualnie czytelnicy podzielili się na obozy – fani samochodów na litery od A do G czytają jedno pismo, miłośnicy aut na litery H-M drugie itd.
Więcej możesz przeczytać w 1/2/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.