Małe i średnie firmy generują około 80 proc. polskiego produktu krajowego brutto. Nic więc dziwnego, że przedstawiciele największych polskich banków mówią zgodnie: to bardzo liczna i perspektywiczna grupa klientów. Trudno rozwijać bank bez oferty dla tej grupy odbiorców.
Podnoszenie atrakcyjności oferty adresowanej do firm sektora MSP i pozyskiwanie ich jako klientów pozwala rozwijać działalność biznesową banku i zwiększać udziały w rynku – mówi Monika Floriańczyk z PKO BP.
Banki zdają sobie sprawę, że segment MSP to duży i ciągle jeszcze niezagospodarowany rynek. Badania sprawdzające nasycenie rynku małych i średnich firm usługami finansowymi pokazują, że Polska pod tym względem jest daleko za średnią europejską.
Więcej możesz przeczytać w 40/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.