Zdrowie i moda
Nowy symbol walki z rakiem piersi zaprojektuje Halina Zawadzka, właścicielka znanej firmy odzieżowej Hexeline. Będzie to różowa damska koszula, która ma przypominać o regularnym wykonywaniu badań profilaktycznych i być wyrazem wsparcia dla kobiet walczących z nowotworem. Nowy projekt Zawadzkiej to efekt zaangażowania Hexeline w międzynarodową kampanię „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi". Celem kampanii jest edukacja na temat raka piersi. W akcję w 2007 r. zaangażowały się takie gwiazdy, jak Jerry Hall, Rosanna Arquette, Geri Halliwell, Marcia Cross czy Ronan Keating. Koszula Zawadzkiej pojawi się w sklepach jesienią 2008 r. (AN)
Więcej możesz przeczytać w 18/2008 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.