- Polacy ubierają się teraz o niebo lepiej niż 10 lat temu i są gotowi kupować markowe ubrania - tak w rozmowie z "Wprost" Giuseppe Stefanel tłumaczy powody ekspansji domu mody Stefanel na polski rynek. Do 2008 r. marka z Treviso otworzy 15 salonów w Polsce i będzie konkurować cenowo m.in. z Hugo Bossem i MaxMarą. Atakując polski rynek, Stefanel zamierza też odmłodzić swój wizerunek poprzez promocję mody dla młodszych klientek. Ciekawostką jest, że najnowsza kolekcja tej włoskiej marki inspirowana jest wyłącznie stylem angielskim. Hołd złożono w niej m.in. bitelsom, Lady D. i modelce Twiggy.
Więcej możesz przeczytać w 25/2006 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.