Witold Blady
Mitsubishi ASX świetnie sprzedaje się na całym świecie – od debiutu w 2010 r. wybrało go ponad 1,1 mln klientów. W Europie (bez Ukrainy i Rosji) do połowy 2016 r. nabywców znalazło niemal 240 tys. ASX-ów. Polska pod względem sprzedaży znalazła się na drugim miejscu wśród krajów Starego Kontynentu. Mitsubishi ASX 2017 zaprojektowano na bazie nowej koncepcji wizualnej Mitsubishi o nazwie Dynamic Shield. Charakterystyczne dla tego projektu są chromowane listwy po obu stronach logo. Zmiany objęły także wnętrze odświeżonego ASX 2017. Dzięki lepszemu niż we wcześniejszych modelach wyciszeniu komfort podróżowania stał się wyższy. Na liście modyfikacji znajdziemy tapicerkę z nowych materiałów, mocniej wyprofilowaną tylną kanapę, nowy radioodtwarzacz z ekranem dotykowym i takie detale, jak nowy kluczyk z pilotem czy przydatna zwłaszcza o tej porze roku kontrolka niskiego stanu płynu do spryskiwaczy.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.