Bez zniewalającej historii nie osiągniesz sukcesu w biznesie. Wylądujesz w worku z innymi firmami podobnymi do twojej – mówi Matthew Luhn, doradca Google’a, BMW i Adidasa.
Rozmawiał Grzegorz Sadowski
Dlaczego opowiadanie historii jest takie ważne?
Bo wszyscy to kochamy. Uwielbiamy film, teatr, książkę. Lubimy się dzielić historiami. Ciągle je opowiadamy. Jest w tym coś bardzo uniwersalnego, coś, co nas, ludzi, łączy. Przez opowiadanie historii nie tylko się komunikujemy, ale też uczymy się od siebie. Opowiadanie i słuchanie historii nas inspiruje i popycha do działania.
Więcej możesz przeczytać w 43/2017 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.