Sukces firmy Superexpo.com, która pierwsza zdigitalizowała zwiedzanie targów, to dowód na to, że nawet tak tradycyjna branża jak wystawiennicza potrzebuje nowatorskich rozwiązań.
Magdalena Gryn
Serwis Superexpo.com powstał pięć lat temu jako odpowiedź na niewinne pytanie, które zadał sobie Paweł Terlikowski: „A gdyby targi trwały wiecznie?”. Dla Terlikowskiego, poznaniaka i przedsiębiorcy, który był producentem frezarek numerycznych, to pytanie było o tyle ważne, że w halach wystawowych – zarówno w kraju, jak i za granicą – spędził wiele godzin. To pozwoliło mu dostrzec niezagospodarowaną niszę, którą są rozwiązania mobilne dla branży targowej.
Więcej możesz przeczytać w 43/2017 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.