Car-sharing to popularna forma odpłatnego udostępniania użytkownikom samochodów funkcjonująca w ponad 600 miastach na całym świecie. Zazwyczaj są to auta o tradycyjnym napędzie, ewentualnie hybrydowe. Za granicą działają także wypożyczalnie aut elektrycznych, ale ich doświadczenia – nierentowność czy wręcz zamykanie tego biznesu z powodu zbyt słabej sieci ładowarek (Multicity w Berlinie, Car2Go w San Diego) – powinny dać do myślenia polskim firmom rozważającym wejście w ten rodzaj działalności. Bo jak przekonuje Michał Łotoszyński, prezes 99rent, na car-sharing samochodów elektrycznych trzeba mieć dobry pomysł oparty na realnych parametrach i zarządzaniu, które potrafi uwzględnić aktualne braki w infrastrukturze.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.