Kim jest kreator restauracji?
To ktoś, kto zamienia się w jedzeniowego socjologa i jest w stanie dostarczyć gościom restauracji to, czego potrzebują. A, jak wiadomo, ludzie zaspokajają w restauracjach potrzeby psychologiczne, oprócz fizjologicznych. Goście chcą więc czegoś nowego, ale nie wiedzą dokładnie czego. Kreator przewiduje, co może spełnić ich oczekiwania.
Trochę jak wróżenie z fusów?
Henry Ford na początku swojej kariery powiedział, że gdyby zapytał swoich potencjalnych klientów, czego chcą, odpowiedzieliby, że chcą szybszych koni. Dlatego nie pytał ich o zdanie, tylko zrobił auto. Wiedział, że będzie lepsze od konia. Oczywiście trzeba czerpać z opinii gości, z user experience, ale też, znając branżę, pewne rzeczy trzeba zaproponować. Narzucić.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.