Historia obfituje w wiele wybitnych osobistości ze świata polityki, nauki i kultury. Chętnie powołujemy się na dawne autorytety moralne i stawiamy je jako przykład współczesnym. Dzisiejszy świat jest ubogi w ludzi obdarzonych charyzmą i gotowych interes publiczny przedłożyć nad własny.
Żyjemy w epoce miernot i przeciętniaków, pozbawionych nierzadko własnych poglądów i funkcjonujących pod dyktando wszechmocnie panującego marketingu politycznego. Nie jest to zjawisko wyłącznie polskie, bo lansowanie miernot jest teraz modne w całym zachodnim świecie. Jeżeli ktoś wyłamie się z szeregu i narusza zasadę politycznej urawniłowki, marketing zmiecie go z powierzchni ziemi.
Więcej możesz przeczytać w 22/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.