Wszystko było trochę mniejsze i skromniejsze. Podczas tegorocznego London Design Festival pałeczkę z rąk potentatów przejęli młodzi projektanci. Nowe pokolenie, wychowane w duchu ekologii i zrównoważonego rozwoju, wydaje się sądzić, że wszystko już zaprojektowano i nie warto tworzyć nowych bytów. Lepiej odkryć nowe możliwości w tych, które już są. „Wprost” omawia prace wskazujące przyszłe kierunki, których nie można zignorować ani przeoczyć.
1. Dorosłe dzieci, dziecinni dorośli
W kolekcjach dla dorosłych pojawiają się wesołe lub cukierkowe kolory. W kolekcjach dla dzieci to nie do pomyślenia. Motyw może być dziecinny: psy, dinozaury czy teatr cieni. Ale kolory jak z gabinetu angielskiego gentlemana. Stonowane i poważne. To dobra droga. Dziecięcy świat jest tak kolorowy, że nie trzeba mu dodawać sztucznych barwników.
Więcej możesz przeczytać w 41/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.