Walentynki, tradycyjne święto zakochanych, z biegiem lat stają się coraz bardziej komercyjne. Kupić i sprzedać można wszystko. Ostatnio modne stało się sprzedawanie buziaków przez celebrytów na cele charytatywne. Pocałunek z George’em Clooneyem poszedł ostatnio za – bagatela – 30 tys. euro. W ub.r. Amerykanie wydali na walentynki 17,6 mld dol., czyli mniej więcej 126 dol. na jednego mieszkańca USA. Polacy są znacznie bardziej oszczędni, ale i oni na potęgę kupują kartki, upominki i rezerwują stoliki w restauracjach. Jak wynika z badań jednej z sieci hipermarketów, 41 proc. jej klientów wyda tego dnia na walentynkowe upominki między 50 a 100 zł.
Więcej możesz przeczytać w 7/2013 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.