KOD SUKCESU to biznesowe nagrody przyznawane za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowania trudnych wyzwań. W piątek odebrali je menedżerowie i firmy, które nie boją się podejmowania ryzyka i szukają ciekawych, nieoczywistych sposobów na rozwijanie swoich działalności. Wśród nagrodzonych znalazł się Bank Pocztowy, który otrzymał nagrodę za prostotę produktów oraz program edukacji finansowej skierowanej do osób nieubankowionych, dzięki któremu bank zyskał dynamikę wzrostu. Bank Pocztowy znalazł się również w dziesiątce banków o największej liczbie otwartych rachunków ROR. Kod Sukcesu trafił też do firmy Link 4 za najlepsze polisy komunikacyjne oferowane w systemie direct oraz firmy Call Center Poland oferującej profesjonalne usługi wsparcia działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu oraz dostarczająca usługi Business Process Outsourcing w zakresie obsługi klienta i sprzedaży przez call center. Statuetki oderali także przedstawiciele:
Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka – za konsekwencję w promowaniu jakości i oryginalności polskich produktów oraz owocną współpracę z ponad 500 polskimi producentami, fima Thales Polska za wkład w modernizację polskiej kolei i utrzymanie mocnej pozycji lidera polskiego rynku w zakresie automatyki kolejowej oraz Apteki Dbam o Zdrowie – za realizację udanych i ważnych społecznie projektów na rzecz pacjentów: programu opieki farmaceutycznej (POF) oraz programu dla seniorów 60+ oferującego tańsze leki dla osób starszych. WPROST nagrodził Kodem Sukcesu również Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej. To nagroda za promocję idei arbitrażu – prostego i szybkiego sposobu rozwiązywania sporów w środowiskach gospodarczych.Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej jest najbardziej uznanym stałym sądem polubownym w Polsce, cieszącym się wysoką renomą w środowisku międzynarodowym. Kod sukcesu odebrali również twórczyni sukcesu firmy Perfumeria Quality, Stanisława Missala, twórczyni sukcesu Programu III Polskiego Radia, Magdalena Jethon oraz twórca sukcesu firmy Marchewka, Stanisław Marchewka. Stanisława Missala została nagrodzonaza pomysł, klimat i oryginalność perfumerii skierowanej do nieprzeciętnych klientów, a także za stworzenie w niej niepowtarzalnej atmosfery. Magdalena Jethon otrzymała nagrodę za umiejętne i efektywne zarządzanie radiową Trójką na trudnym i niesprzyjającym rynku mediów. Stanisław Marchewka został wyróżniony za upór i wytrwałość w utrzymaniu wysokich standardów, nieprzeciętnej jakości i staranności. Galę poprowadziła Anna Popek. Goście raczyli się drinkami na bazie alkoholi STOCK oraz kosztowali pysznej kuchni z restauracji SKWER.
Aleksandra Paczkowska, prezes zarządu DOZ SA
Firma działająca w obszarze ochrony zdrowia powinna w szczególny sposób kształtować swoją ofertę, pamiętając, że lek i dbanie o zdrowie to nie towar, a misja. Taka jest właśnie filozofia Aptek Dbam o Zdrowie – każdego dnia nasi farmaceuci niosą pomoc i opiekę farmaceutyczną pacjentom w całej Polsce. Otrzymują oni komplementarną ofertę dopasowaną do ich potrzeb i możliwości finansowych. Mogą też mieć pewność, że farmaceuta będzie ich doradcą, a nie ograniczy się jedynie do roli sprzedawcy leku. Bardzo nas cieszy, że redakcja tygodnika Wprost też dostrzegła tę aktywność i przyznała spółce DOZ SA, będącej operatorem sieci Aptek Dbam o Zdrowie, nagrodę Kod Sukcesu „za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowanie trudnych wyzwań”. Zostaliśmy wyróżnieni za realizację szczególnie dla nas ważnych i społecznie istotnych projektów na rzecz pacjentów: Programu Opieki Farmaceutycznej (POF) oraz programu dla seniorów 60+. Istotą pierwszego programu jest pomoc w sprawowaniu opieki farmaceutycznej przez farmaceutę, który współpracując z pacjentem i lekarzem, czuwa nad prawidłowym przebiegiem farmakoterapii, w celu zwiększenia jakość życia pacjenta i bezpieczeństwa jego zdrowia. Natomiast Program 60+ jest szeroką, ogólnopolską inicjatywą farmaceutów, lekarzy i wielu firm z branży farmaceutycznej, skierowaną do osób starszych. Jego celem jest m. in. edukacja seniorów nt. możliwości korzystania z tańszych odpowiedników leków (okazuje się, że 70 proc. z nich przepłaca za leki), umożliwienie im realizacji recept nierefundowanych po preferencyjnych cenach oraz aktywizacja społeczna seniorów. Programy cieszą się ogromną popularnością. 60+ zgromadził już ponad 1,3, mln polskich seniorów, którzy korzystają z wielu specjalnie dla nich stworzonych możliwości. Program Opieki Farmaceutycznej, który funkcjonuje tylko od roku ma już 1,8 mln uczestników.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.