Jak pokazują badania, w większości firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw nie monitoruje się na bieżąco zużycia energii. Tymczasem automatyzacja produkcji oraz powszechność wykorzystania nowoczesnego sprzętu elektrycznego, np. klimatyzacji, przekłada się na wzrost rachunków za energię elektryczną. Pracownicy PGE Obrót wiedzą, jak optymalizować koszty energii, a tym samym obniżać koszty funkcjonowania przedsiębiorstw. Już dziś dzielimy się tą wiedzą z obecnymi klientami biznesowymi, ale jesteśmy gotowi pomóc wszystkim tym, którzy dopiero myślą o zmianie sprzedawcy, bez względu na to, od kogo obecnie kupują oni energię. W zależności od segmentu odbiorców oferujemy doradztwo handlowe i techniczne. Doradztwo techniczne obejmuje m.in. dopasowanie mocy umownej do rzeczywistych wymogów wykorzystywanych urządzeń. Już na etapie planowania inwestycji, np. rozbudowy linii produkcyjnej, jesteśmy w stanie podpowiedzieć przedsiębiorcy optymalne warunki przyłączeniowe, o które powinien wystąpić do dystrybutora energii elektrycznej. Nasza pomoc obejmuje również kwestie poboru lub oddania energii biernej, doradztwo przy wyborze źródła zasilania (średnie lub niskie napięcie), a także badanie parametrów dostarczonej energii, co także znajduje odbicie w wysokości faktur za prąd. W ramach doradztwa handlowego pomagamy m.in. we właściwym doborze taryf, ustaleniu terminów płatności, skalkulowaniu cen energii i innych opłat. Precyzyjne dopasowanie tych parametrów do indywidualnych potrzeb klienta może przynieść istotne oszczędności w skali roku. Ważnym elementem w optymalizacji kosztów jest możliwość negocjacji cen energii. Nasi doradcy zawsze szukają indywidualnych rozwiązań, bo doskonale rozumieją, że nie ma dwóch identycznych biznesów. Jedno nas łączy: kierujemy się zasadą, że każda zaoszczędzona złotówka to zarobiona złotówka.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.