Kamil Stoch jak na westernie sprawdza zębami autentyczność swojego złota. Na jego kurtce wyraźnie widać logotypy bogatych sponsorów. I choć skoki narciarskie pokochały miliony Polaków, to wśród sponsorów nadal nie mogą konkurować z piłką nożną. Mimo że polska reprezentacja nie odnosi sukcesów, to niezmiennie jest to najbardziej medialna dyscyplina sportu. Telewizyjny sponsoring futbolu wyniósł w 2013 r. nieco ponad 1,3 mld zł. To w ogóle był rekordowy rok – wartość całego sponsoringu sportu w telewizjach wyniosła ponad 3,8 mld zł. To o 1,3 mld zł więcej niż w roku ubiegłym – wynika z raportu Pentagon Research. Skoki narciarskie znalazły się na drugim miejscu – wartość sponsoringu tej dyscypliny to ponad 530 mln zł. Trzecie miejsce zajmuje siatkówka mężczyzn – prawie 500 mln zł.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.