Narty pokryte złotem, szklanymi kryształkami czy reprodukcjami zdjęć z blond pięknościami będą obowiązywać w przyszłym sezonie w modnych zimowych kurortach. Targi Sprzętu i Mody Sportowej Ispo Winter w Monachium pokazały, że czołowi producenci narciarskiego sprzętu stawiają teraz na limitowane, ekskluzywne serie. Fischer kusi panie nową linią Vision Onyx. Została ona zaprojektowana specjalnie z myślą o kobietach: narty są lekkie i łatwo wchodzą w skręt. Deski pokrywają drobinki złota, a logo Fischer wyłożone jest kryształkami Swarovskiego. Vision Onyx wyposażono też w Railflex Vision, oryginalny system zintegrowany z nartą, który pozwala zamontować wiązania w kilka sekund. Nowa kolekcja K2 to z kolei sprzęt niemal od jubilera, dostępny w dwóch wersjach: "Crystal" z wtopionym miałem kryształowym i "Diament". W "diamentowych" nartach inkrustowane kryształkami Swarovskiego logo K2 otaczają małe brylanty. Firma Elan pomyślała natomiast o mężczyznach, opracowując dla nich limitowaną serię 666 par nart (po 666 euro każda) o nazwie Big Boy. Ekskluzywne deski wyróżnia oryginalna szata graficzna ze zdjęciem kobiecego blond ideału.
Więcej możesz przeczytać w 9/2005 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.