Jednokierunkowe, ruchome schody wiodące do centrum nauki wiozą rodzinę z dziećmi do miejsca, gdzie będą mogli eksplorować i doświadczyć ówczesnych zdobyczy świata nauki.
Dziś redakcja tygodnika „Wprost" i jego Wydawca zapraszają wszystkich Czytelników do wspólnej podróży w świat cyfrowej wiedzy i rozrywki. Przejdźcie z nami do nowego e-świata: e-gospodarki, e-medycyny, e-rozrywki i e-prasy.
Udajemy się tam jako jedni z pierwszych w Polsce wydawców, oferując produkty z zerowym śladem emisji węglowej #ZeroCarbonFootprint. Nie drukując kolejnych milionów stron tygodnika wspólnie oszczędzimy las o powierzchni boiska do piłki nożnej. Jedno boisko w tygodniu! Powiedzmy papierowej prasie „do widzenia”!
Kupując ostatnie papierowe wydanie „Wprost”, wesprzesz dziennikarzy, którzy rozpoczną tworzenie nowego, cyfrowego wydania tygodnika. Środki uzyskane ze sprzedaży tego wydania zostaną przeznaczone na budżet i honoraria autorskie nowej, cyfrowej redakcji „Wprost” i dla współpracujących z nią dziennikarzy, którzy utracili pracę z powodu pandemii #COVID19.
BĄDŹ EKO I BĄDŹ DOBRY I BĄDŹ Z NAMI!
Credo „Wprost”:
(...) Nie chcemy gubić spraw ważnych i nam bliskich w powodzi słów, tym bardziej że wiele słów pięknych i słusznych uległo dewaluacji, Nie chcemy składać deklaracji bez pokrycia. Naszą postawę, nasze dążenia i ambicje, będzie dokumentował każdy kolejny numer pisma. Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom; może to nam się czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać w p r o s t.
(redakcja, 5 grudnia 1982 — 30 kwietnia 2020 r.)
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.