Tu można czytać blogi Hillary Clinton, madonny czy Nory Ephron. Ten miszmasz informacji, porad, komentarzy i plotek przyciąga 25 milionów ludzi. Za internetowy magazyn Huffington Post firma America OnLine zapłaciła 315 milionów dolarów.
Superblog Arianny Huffington robi oszałamiającą karierę – odwiedza go co miesiąc 25 milionów osób. Sporo, bo najpopularniejszą stronę spośród tradycyjnych gazet, Nytimes.com, przeglądają 32 miliony, a CNN – 30. A w porównaniu z wydatkami gigantów tworzenie HuffPo kosztuje tyle, co nic. Portal zatrudnia około stu osób, „NYT" – dla porównania ponad 1 tys. samych dziennikarzy i redaktorów. Prawdziwą siłę magazynu stanowią jednak 3 tys. blogerów piszących za darmo. I nie są to postacie anonimowe. Pani Huffington przyciągnęła naprawdę wielkie nazwiska: Madeleine Albright, Alec Baldwin, Hillary Clinton, Walter Cronkite, Jamie Lee Curtis, John Cusack, Rahm Emanuel, Nora Ephron, Mia Farrow, Donna Karan, Edward Kennedy, John Kerry, Madonna, Norman Mailer, Michael Moore, Barack Obama, Robert Redford, Donatella Versace. Między innymi.
Więcej możesz przeczytać w 7/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.