Jeszcze niedawno podstawą podejmowania biznesowych decyzji było wyczucie menedżerów, bo nie mieli odpowiednich narzędzi przewidywania rynkowych trendów, analizowania ich dynamiki. Dzisiaj widać, że zdecydowanie najszybciej rozwijają się te firmy, które wiedzą, jak skutecznie bazować na dostępnych danych. Od kwietnia klienci biznesowi serwisu Otomoto mają więc dostęp do skutecznych narzędzi analitycznych i menedżerskich, które pozwalają lepiej zarządzać ich biznesem. To analiza połączeń, rekomendacja promowań, zakres cen i trendy. Dzięki temu system podpowie im, czy auto warte jest swojej ceny, ile można na nim zarobić i ile czasu auto może spędzić w rękach nowego sprzedawcy. Oceni też jakość przygotowanego ogłoszenia, w tym zdjęć, i zarekomenduje najlepsze formy promocji w serwisie, prognozując ich skuteczność na podstawie podobnych ogłoszeń.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.