Emitowany od dwóch miesięcy w TVP 1 „Ekonomiczny Kalejdoskop Jedynki" okazał się najczęściej oglądanym w polskich kanałach telewizyjnych programem gospodarczym. Dziesiąte wydanie „Kalejdoskopu" wyemitowane 6 listopada oglądało, mimo późnej pory emisji (22.30), aż 880 tys. widzów. Prowadzony przez prof. Krzysztofa Opolskiego program, w którym uczestniczą dziennikarze ekonomiczni z najważniejszych polskich gazet i tygodników (w tym dziennikarze „Wprost”) wyprzedził m.in. program „Fakty Ludzie Pieniądze” (TVN 24), który zgromadził przed telewizorami 545 tys. widzów, „Ekonomię i Rynek” (TVP Info) z 383 tys. telewidzów, „Plus Minus” (TVP Info) – 306 tys. widzów i „Bilans Tygodnia” (TVN 24) – 124 tys. widzów.
Więcej możesz przeczytać w 48/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.