„Kocham luksus” – mawiała Coco Chanel. Polacy w luksusie dopiero się zakochują, ale jak dotąd bez wielkiej wzajemności. Na naszym rynku obecna jest niewiele ponad połowa najcenniejszych marek świata.
Trudno mówić, że żyje w luksusie ktoś, kto ma porsche, ale parkuje je pod blokiem z wielkiej płyty gdzie ma dwupokojowe mieszkanie. Luksus to styl życia, na który poszczególne przedmioty tylko się składają. Wypracowuje się go latami, a jego istotą nie jest snobizm. To po prostu próba uczynienia życia lepszym i przyjemniejszym – opowiada Elżbieta Filipiak, współwłaścicielka Comarchu, informatycznego giganta, od 10 lat obecna na liście 100 najbogatszych Polaków tygodnika „Wprost".
Więcej możesz przeczytać w 3/2011 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.